Höstens viktigaste inköp gjort

Ett måste i mitt hem är badkaret. Jag kan inte bo någonstans där det inte finns badkar. Det kanske inte används så flitigt under sommarens få månader men desto mer de resterande nio månaderna av året. Då badar jag så ofta jag kan.
Jag häller i väldoftande badsalt och babyolja i vattnet, tänder ljus på badkarskanten och lägger mig en bra stund i det heta vattnet med en bok.

Och nu, äntligen, efter alla dessa år av intensivt badande har jag blivit med badkudde. Jag har sett den tidigare på Lagerhaus men aldrig kommit till skott att köpa den. Men igår blev det av. Så nu kan jag njuta av mina bad ännu mer.

Som sig bör var den naturligtvis rosa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0