Jet-laggad?

Efter ett par intensiva arbetsdagar med uppstigning mitt i nätterna så slutade mitt arbetspass redan tio idag. Jag hade då storslagna planer eftersom förutsättningarna att göra någonting av den här dagen var enorma.
Mina förslag på aktiviteter var bland annat att ta en lång promenad i det underbara vädret, fika på balkongen och läsa en bok i det ljuvliga solskenet, kanske ett styrkepass lite senare på gymmet eller varför inte en lunchdejt med någon hungrig bekant på någon av kommunens uteserveringar.

Det blev ingenting av detta. När jag klev innanför hemmets dörrar kände jag att jag behövde ett par minuters sömn om jag överhuvudtaget skulle kunna orka med någonting.
Min siesta blev fyra timmar och trettio minuter!

Jag tar det som ett tecken på att jag var ganska trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0