Ny plånbok!

Det blev lite shopping igår. Främst på grund av att min promenad i går morse till gymmet blev onödigt rask eftersom det var väldigt mycket friskare ute än vad jag hade klätt mig för.
Så jag begav mig till Kista Galleria för att köpa lite varmare träningskläder för utomhusbruk samt tjockare strumpbyxor att ha på jobbet (på söndag måste jag gå hemifrån 04.10 på morgonen - då är det inte ljummet i luften kan jag lova).

Och jag gjorde riktiga fynd igår! Inte nog med att jag hittade bra träningskläder. Jag sprang även på en ny plånbok. Min förra höll nämligen på att göra mig vansinning eftersom mynten hela tiden ramlade ut (den hade sån där "portmonnäknäppning" som inte håller igen öppningen ordentligt).
Inte alls så dyr (149 kronor tror jag den kostade), hade plats för massor av kort (jag har bonuskort överallt - en böjelse jag har) och den var framför allt ROSA.


Nagellacket på bilden är Isadoras "Muddy water" nummer 611 som är min absoluta favorit just nu.


Kommentarer
Postat av: zaida

grymt fin färg på nagellacket ;)

2010-09-03 @ 17:35:34
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0