Obeskrivlig lycka!

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg om Martin, så hade jag en lång arbetsdag i går. Den femte i rad. Inte de bästa förutsättningarna för att få en rolig dag.
Men redan tidigt visade det sig att det faktiskt skulle bli det. Första tecknet på det var att jag fick jobba tillsammans med en av mina favoritkollegor någonsin, Robban (vi har jobbat tillsammans på ett bolag tidigare).

När arbetsdagen sedan börjar lida mot sitt slut visar det sig att vi ska landa på terminal 5 på Arlanda. Det gör vi i stort sett aldrig annars.
Och terminal 5 innebär... STARBUCKS!

Jag ignorerade mina svullna fötter och trippade dit med Robban i släptåg och köpte mig en Vanilla Latte och en påse nymalet och väldoftande kaffe för hemmabruk.

Vilken perfekt avslutning på en lång "arbetsvecka"! Lyckan jag kände när jag fick stå och smutta på min Latte är obeskrivlig.


Kommentarer
Postat av: Peter S

Hmm....har lite svårt att förstå din extas för Starbucks. På Kastrup finns de, men det är både dyrt och de har långsam service, och kaffet där är ingen höjdare tycker jag. fast Vanilla Latte har ju inte så mycket med kaffe att göra :-)!

Bästa kaffet har Lilla Kafferosteriet i Malmö. Det är rostningen som är fidusen med gott kaffe!

2010-09-09 @ 12:44:44
URL: http://petersvanberg.se/
Postat av: Maria

Men visst är det skönt ändå, Peter, att alla tycker olika. Tänk om alla tyckte och tänkte samma sak - vad tråkigt livet skulle vara då!

2010-09-09 @ 15:04:51
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: Peter S

Javisst - så då tycker vi ju lika, haha!

2010-09-10 @ 11:36:42
URL: http://petersvanberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0