Små tillskott till hemmet

Jag hade en helt fantastisk förmiddag i Umeå igår. Började dagen med en härlig frukostbuffé och sedan gick jag en sväng med mina kollegor på stan i ett väder som inte kan beskrivas som annat än ljuvligt.
När jag var i Umeå förra veckan hittade jag en fruktkorg på en butik som heter "Önska" som jag blev väldigt förtjust i. Den blev min igår.


Egentligen hade jag velat ha en vit fruktkorg men efter att ha funderat i ett par dagar kom jag fram till att brunt faktiskt gör sig lika bra här hemma.


I Önska-butiken i Luleå hittade jag för ett par veckor sedan den mullvadsfärgade porslinsflaskan för diskmedel. Det är min absoluta favoritfärg just nu.
Den ljust gröna porslinsflaskan tänker jag ha i badrummet (det är ju så trist att ha sin flytande tvål i tråkiga originalflaskor).


Hm... Min regel är att bara köpa saker som jag verkligen behöver men jag har väldigt svårt att motstå bling-bling. Den här ringden hittade jag på Hallbergs Guld och den kommer att bli min nya jobbring.


View from the top. Ett litet exempel på hur utsikten kan se ut från min arbetsplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0