Påskfint på balkongen

Idag är jag ledig. Men sedan jobbar jag i stort sett hela påsken. Därför känner jag mig något stressad. Hann med ett spinningpass på förmiddagen, storhandlade och sedan jag kom hem har jag jobbat intensivt i köket (bland annat har jag gjort min första egengjorda sill någonsin).

Och det vore ju en skam om man inte piffade lite på balkongen nu när vädret är så ljuvligt (även om jag inte alls har tid att vara där ute speciellt mycket i helgen).
En liten blomma förgyllde tillvaron.


Kommentarer
Postat av: Clara

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-10 @ 20:29:27
URL: http://harmankardonreceiver.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0