Kan någon försvara det gapiga fruntimret i Nyhetsmorgon?

Det blåser ganska svala vinder just nu och de flesta har börjat jobba efter semestern vilket bidrar till en kollektiv höstångest i landet.
Själv ser jag fram emot hösten främst av en anledning: Nyhetsmorgon i TV4 på söndagar. I höst tar nämligen Kristin Kaspersen över sändningarna vilket gör att man kan se dem igen.

När Bitter-Tilde äntligen försvann ur rutan på grund av mammaledighet så har stolpskotten som vikarierat för henne avlöst varandra. Den värsta av dem alla är Alexandra Papaskalle som ledde programmet i morse.

Hon är så märkbart ointresserad av sina gäster i programmet, talar med gäll och skrikande röst och kommer med så korkade kommentarer att man vrider sig av skam.
Det kan inte bara vara jag som tycker att hon är helt förfärlig!

Men eftersom TV4 väljer att ta in henne som vikarie ofta som måste det bero på att a) hon inte tar så mycket betalt b) de faktiskt är nöjda med hennes insats.

Så kan inte någon som mot förmodan tycker att denna gapiga person gör ett bra jobb i Nyhetsmorgon förklara för mig vad hon gör bra. Snälla? Upp till hennes försvar!

Kommentarer
Postat av: Totte

Jag håller helt med dig Maria! Papaskalle e ett skämt... Och efter henne kan Nyhetsmorgon bara bli bättre! ler

2011-08-14 @ 13:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0