Shopping i rosa

Det blev en "tupplur" på närmare sex timmar i eftermiddags för mig. Det var nog välbehövlig sömn efter ett par intensiva dygn. Och som det känns just nu så kommer jag inte att ha några som helst problem att somna i natt heller.

Jag blev med ny väska i Dubai. Förra gången jag var där så hittade jag en ljusrosa Chanel-väska som jag blev helt förälskad i. Den var jag ju tvungen att köpa den här gången.


Den ÄR jag.

Sedan hade jag lovat att köpa Uggs till en kompis. Och när jag står där i butiken så ser jag de mest bedårande små Uggs jag någonsin sett.


Det är tur att jag har en liten tjej att skämma bort numera.

Kommentarer
Postat av: Fia

Så fina uggsen va!

2011-02-03 @ 23:29:43
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0