Glada kollegor i morgon?

Mitt alarm ringer (förhoppningsvis) klockan fyra i morgon bitti (litar fortfarande inte på min iPhone efter haveriet över nyår). Fram och tillbaka till Egypten ska jag. Det är en arbetsdag på cirka 14 timmar.
Och har man en sådan lång arbetsdag framför sig så känner i alla fall jag att man ska bli lite bortskämd. Åtminstone kommer mina kollegor att bli det för jag ställde mig och gjorde Lejontassar till dem som de kan smaska på under flygningen.
Till mig själv tar jag med mig en proteindrink...


Kommentarer
Postat av: simp

intressant och kul blogg, ska genast lägga upp den bland mina favoriter. Kom hit för att jag sökte efter något negativt om Shirley Clamp efter att ha läst en väldigt inställsam intervju med henne på dn.se, precis som intervjupersonen själv ville ha den. Något litet negativt måste väl finnas där ute - och det gjorde det också. Haha.

2011-01-09 @ 22:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0