Inte en lugn stund igår

Det blev inte många stillasittande stunder igår. På morgonen rände jag upp och ner till tvättstugan, mitt på dagen var jag på gymmet (bröst, triceps och mage) och på kvällen blev det en tur fram och tillbaka till Oslo.
Jag sov väldigt skönt i natt. Och länge!

Idag har jag jourtjänstgöring fram till 16:00. Man är ju lite begränsad när det kommer till sysslor under den tiden men jag ska sätta mig i soffan och läsa.
De senaste månaderna har jag nämligen varit oerhört dålig på att just läsa. Det måste det naturligtvis bli ändring på! Nu har jag fått en nytändning i mitt läsande och min vana trogen håller jag just nu på att läsa två böcker samtidigt: "Blodröd våg" av Rennie Airth och "Diana-biografin" av Tina Brown.

Recensioner kommer så fort som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0