Nej, den kombinationen kan inte bli bra!

Jag var ju och tittade på Harry Potter i eftermiddags (jag vill bara påpeka att jag inte var äldst i salongen. Inte heller var jag den enda som snyftade mig igenom hela filmen).

Innan filmen skulle börja så visade de trailers på kommande filmer. Bland annat en som hette någonting i stil med "Cowboys & aliens". Alltså, en kombinerad science fiction och western-film. Det är förmodligen den obehagligaste kombon jag kan tänka mig. Det kan aldrig bli bra. Jag förutspår en flopp.

Som att äta wienerbröd med Kalles kaviar på ungefär.

Kommentarer
Postat av: Jonas (SEX NOLL TVÅ)

Var det inte nåt sånt i den där gräsliga Will Smith-rullen? Eller var det robotar och cowboys? Hemsk var den i alla fall. "Wild Wild West" hette väl spektaklet?

2011-07-18 @ 21:01:16
URL: http://sexnolltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0