Snabb analys av gårdagens kungliga bröllop

För det första: ett kungligt bröllop ska finnas med i tv-tablån. Det är aldrig en "extrainsatt sändning".

Själv jobbade jag när själva ceremonin var men jag hann att titta lite på webb-tv (jag är oerhört konservativ när det gäller detta så jag gjorde det med en rysning) innan jag åkte iväg och såg när gästerna anlände. Jag kunde då konstatera att det är inte alla plastikingrepp som blir bra.

När jag kom hem i natt tittade jag igenom bilderna från dagen och blev överväldigande glad över att kungen och prins Carl-Philip för en gångs skull överglänste kvinnorna i familjen. Jösses, så stiliga de var! Det är någonting speciellt med män i vita uniformer!

(AB, Ex, Ex, DN)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0