Ännu en omtänksam kollega

Jag kan inte tillräckligt nog påpeka vilka fantastiska kollegor jag har. Senast igår fick jag ytterligare ett bevis på detta:

När ett schema släpps blir det många mail hit och dit om byten av lediga dagar osv. Jag hade egentligen fått ett riktigt bra schema i april men hade inte fått någon Dubai-övernattning (detta är liksom ingen självklarhet men man kan alltid hoppas). Därför efterlyste jag en kollega som kunde göra ett ärende åt mig där nere. Självklart var det några kollegor som anmälde sig att hjälpa mig med detta (det råder ingen brist på solidaritet på min arbetsplats).
Lite senare på dagen fick jag ett meddelande på Facebook från en kollega som frågade om jag själv ville åka dit på tisdag. Hon ville byta bort sin Dubai-tur!
Hur omtänksamt var inte det? Hon offrar ett trevligt besök i Dubai för min skull!

Jag är så oerhört tacksam. Och rörd! Nu ska jag bara hitta på någonting trevligt som jag kan överraska henne med för att visa min uppskattning.

Kommentarer
Postat av: Tress

Fina kollegor.Det är så viktigt för trivseln!!

Kram Mia.

2011-03-25 @ 11:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0