Min dag i bilder

Jag är övertygad om att det hade gått alldeles utmärkt att blogga via Ajfåunen idag om det inte hade varit för att jag har abonnemang hos 3. Min lur har varit död hela eftermiddagen på grund av driftstörningar (jag är glad att jag inte har jourtjänstgöring för jobbet skulle aldrig ha kunnat nå mig). Jag längtar till min bindningstid går ut så jag kan byta operatör.

Min dag i bilder ser ut så här:


Jag grundade med en stor lunch. Man ska aldrig shoppa på tom mage. Då tenderar man att göra dåliga affärer.


Sedan köpte jag massor med presenter till söta lilla ettåriga Amie och jag hittade exakt det jag ville ge henne (och lite till). Bilder på det lägger jag upp på bloggen efter kalaset (ifall att hon tjuvkikar).
Till mig hittade jag dock gudomligt söta koppar med cupcakes på (från Guldfynd). Först hade jag tänkt att köpa ett par koppar som jag hittade på Gallerix med toffsar på men jag tog ett moget beslut och lät dem vara (hur många prydnadskoppar behöver jag egentligen?).


Det är oktober snart och jag försöker alltid dra mitt strå till stacken för att stödja Rosa Bandet-kampanjen. I år köpte jag ett armband.


När jag sedan åkte vidare för att handla mat såg jag en buss och en personbil som hade krockat. Hoppas att ingen kom till skada.

Nu ska jag vidare till gymmet. Axlar och spinning står på agendan.


Kommentarer
Postat av: Johanna

3 är sämst. Vi har den skitoperatören via jobbet och idag har vi inte kunnat ringa och vår kunder har inte kunnat ringa in. Inte ens porttelefonen funkar när man har allt via mobilen. Nä, skärpning 3. De kan fortsätta sin kamp för nöjdare kunder på månen eller någon annanstans. Hemma där jag bor har jag allt som oftast "ingen service" i displayen.

Ps. Kolla om du inte kan byta innan bindningstiden gått ut. Vet fler i Märsta som har dålig täckning och som fått bryta avtalet. Prova vetja :-)

Kram

2011-09-27 @ 17:56:31
Postat av: Emelie Bäck, Cancerfonden

Hej! Tack för att du stöder kampen mot bröstcancer. På lördag 1/10 drar kampanjen igång på riktigt, så håll håll utkik efter fler fina rosa produkter ute i butik. Kramar!

2011-09-28 @ 09:34:13
URL: http://cancerfonden.se/rosabandet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0