Badrumsstädning idag

När man jobbar skift är det inte alltid så att man kan slutföra de projekt som man startar på hemmaplan när man själv önskar. Dels för att man måste åka iväg i ett par dagar, dels för att man ibland är något tröttare när man är hemma än vad man hade räknat med.

För någon vecka sedan började jag storstäda i badrummet. Jag drog ut badkaret och gjorde rent kakelplattorna bakom det och fortsatte sedan med resten av kaklet bit för bit.
Sedan har jag fått göra lite i taget när jag väl har varit hemma och har haft ork. Nytt draperi har kommit på plats och om en liten stund - när golvet har torkat - ska jag även lägga dit en ny badrumsmatta (bild kommer när jag är helt klar).

Älskar när badrummet är nystädat och doftar rent.



Förvaringsstege från Pottery Barn. Självklart på önskelistan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0