Salig efter ett besök på Fullerö Handel

Jag tog med mig mamma på en utflykt till Uppsala idag. Målet var Fullerö Handel i första hand. Det är ett ställe jag varmt rekommenderar. De har allt och lite till. Se bara till att ni har gott om tid när ni åker dit för det är mycket att se.


Det var nog ett tag sedan jag sist var där för jag kände knappt igen mig när jag kom dit. Det har blivit ännu större!


Den här fåtöljen var bland det första jag sprang på i butiken. Jag älskar den! Tyvärr hittade jag ingen prislapp på den men den finns på min önskelista till nästa födelsedag. Den är väldigt jag och vi skulle trivas så bra ihop.


Exempel på hur det ser ut på Fullerö.


Nu funderar jag över varför jag inte köpte de där rosa skålarna. De hade passat så bra hemma hos mig.




Med mig hem fick jag ett tårtfat (endast 89 kronor!) samt lite saker från La Maison-serien (har blivit så förtjust i den på grund av M:et och kronan).


Den här tavlan förälskade jag mig i direkt. Den ska hänga i vardagsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0