Redo att boka resa!

Jag förmodar att det är fler än jag som är svältfödda på både sol och värme efter den här sommaren (dock förutspår jag - eller hoppas - att vi kommer att få en fullkomligt ljuvlig höst). Den ultimata tidpunkten i mitt tycke att åka till sol och värme är i januari. Därför började jag för ett par veckor sedan att titta lite på resor och ansökte om hela tre veckors semester efter nyår.
 
Till min stora gläjde beviljades semestern och jag kan åka iväg som jag önskat.
 
Det lutar i skrivande stund åt Krabi. Helst hade jag velat åka till Mexico men det är ganska exakt dubbelt så dyrt som en liknade resa till Thailand. Och jag är bara ute efter sol och värme. Ska packa väskan full med pocketböcker och bara njuta i tre veckor.
 
Igår fick jag även mitt Blue Card från Fritidsresor (älskar att jag får bonus på min resa!) så nu ska jag bara bestämma mig för vilket hotell jag vill bo på.
 
Bild lånad från fritidsresor.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0