Tillbaka med besked!

Ja, det har inte blivit någon uppdatering alls på bloggen den senaste veckan. Började att jobba i måndags igen efter semestern och det har varit fullt upp. Mina dagar har i stort sett bestått av träning och jobb.
Fem mil sammanlagt har jag redan gått den här veckan (förhoppningsvis blir det två till i helgen). Att börja jobba igen var faktiskt roligt men jag var inte förberedd på hur trött jag skulle vara när jag kom hem på kvällarna. Visserligen jobbade jag fram till midnatt tre kvällar i rad och kvällsmänniska är jag inte direkt så att jag stupade i säng när jag kom hem kanske inte är så förvånande.
 
Ikväll njuter jag av OS framför tvn. Fredagspanelen kommer förmodligen inte förrän på söndag - det är milen och jobb även i morgon. All in direkt efter semestern.
 
Må gott, vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0