Drömmen om en öppen spis hemma

Eftersom jag bor i en 2-rummare så kan jag än så länge bara drömma om en öppen spis där jag kan elda på riktigt. Men det finns ju skorstensfria spisar på marknaden vilket gör det möjligt även för oss i lägenhet att få det lite mysigt hemma (och till ett betydligt billigare pris än vad jag trodde).
Se bara vad fint man kan göra:
 
 
 
Nu undrar jag om det är någon av mina läsare som har erfarenhet av dessa spisar? Skriv gärna i kommentarsfältet.
 
Den här snygga spisen hittade jag på thehome.se.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ahmet efe

Hej! Jag vill köpa den här oppen spis. Fungerar spisen med elektirisetet och har den apparat och hur mycket kostar den?

2016-03-18 @ 20:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0