Packning full av välbefinnande

Efter träningen igår kväll började jag packa inför kommande jobbhelg. Jag ska iväg till Helsingfors i fem dagar och när man ska vara borta så pass länge kräver packningen lite planering.
Speciellt mycket privata kläder behöver jag inte men däremot åkte gymkläder och skor ner i väskan.

Jag tänker nämligen på lediga stunder ha egentid.

Med mig har jag även den obligatoriska badoljan, doftljus, tre böcker, manikyrset och ansiktsmask. Hur mycket av detta som jag verkligen kommer att hinna använda låter jag vara osagt. Ofta har jag väldigt mycket planer för välbefinnande men inte tillräckligt med tid.

Ambitionen finns dock där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0