All min beundran till deltagarna i "Biggest loser"!

Nej, TV4 ligger inte bra till hos mig just nu. Men det gör däremot deltagarna i svenska "Biggest loser" (och det visas tyvärr på just TV4). Tredje avsnittet visas ikväll och förra veckan var jag stum av beundran över mannen som hade gått ner 16 kilo på en vecka.

Respekt!

Såg lite syrliga kommentarer i tidningarna efter avsnitten förra veckan. En del kallar den här formen av program för "förnedrings-tv".

Jag anser att det är precis tvärtom! Det krävs ett enormt mod av deltagarna att ens anmäla sig till någonting liknande! De har tagit det stora steget att vilja göra en förändring i sitt liv till skillnad mot dem som sitter hemma i soffan och bara gnäller (oftast med en påse chips som sällskap).

Deltagarna imponerar verkligen på mig. För med handen på hjärtat: hur många av oss skulle våga ställa oss på en våg offentligt?


Kommentarer
Postat av: Matte

Jag

2012-01-19 @ 22:14:36
Postat av: Maria

Det förstod jag.

2012-01-19 @ 22:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0