Beställningen är gjord!

Jag har varit lite begränsad idag. Dels har jag haft jour nästan hela dagen, dels har vädret inte direkt fallit mig i smaken.
 
Istället har jag lallat runt lite hemma, latat mig och trånat efter saker på nätet (som en solsemester till exempel). Och självklart gick jag in och tittade runt lite grann på Pottery Barns hemsida (som jag alltid gör när jag behöver bli lite uppmuntrad).
 
Idag kände jag dessutom för att unna mig något! Varför inte slå till på de varorna som jag så länge velat ha därifrån? Fanns ju egentligen ingen anledning att låta bli i synnerhet just nu när de erbjöd 50 % rabatt på fraktkostnaden....
 
Bra dock att tänka på när man beställer saker från USA: det blir väldigt mycket extrakostnader (skatter och tullavgifter). Så trots att jag fick frakten för halva priset så blev slutsumman att skicka över sakerna nästan 1200 kronor! Nästan lika mycket som handlat för. Men det kan det å andra sidan vara värt.
 
Nu lär det ta ganska många veckor innan jag får mina saker eftersom tre av fyra varor var restnoterade. Men beställningen är i alla fall gjord!
 
Den här supercoola drinkbehållaren beställde jag och glasen i bakgrunden. Till det en ställning som den kan stå på (dock inte den som är på bilden).
 
När jag såg brickan som är längst fram i bild i verkligheten i Dubai så var det kärlek vid första ögonkastet. Vi kommer att få så många trevliga stunder tillsammans.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0