All min respekt till "Biggest loser"-deltagarna!

Vilken höjdardag jag hade igår. Inte nog med att jag fick umgås med världens sötaste och charmigaste 1,5-åriga lilla tjej (det ger harmoni i hjärtat vill jag lova). Det var dessutom final i svenska "Biggest loser".

Jag är så oehört imponerad av deltagarna! En del av dem har ju faktiskt tappat en hel människa i vikt. Att dessutom ha modet att göra detta i tv gör min beundran ännu större.

Däremot är jag inte lika imponerad av TV4´s produktion. Programledaren är fullkomligt katastrofal. TV4 har ju bara EN duglig kvinnlig programledare och det är Kristin Kaspersen. Ta in Kristin till nästa säsong (om nu programledaren måste vara kvinna).
Och stylisterna i gårdagens final... Det här var ju deltagarnas moment of triumph då de ska visa upp sitt fina resultat. Men samtliga deltagare som entrade scenen hade kläder på sig som var minst en storlek för liten. Kläderna satt som korvskinn och var inte alls smickrande för dem. Det gav helt enkelt en motsatt effekt. Vansinnigt respektlöst mot dem som har kämpat så hårt! Professionella stylister borde veta bättre!

Vinnaren Ralph har jag beundrat hela säsongen. Han hamnade inte ens på en viktplatå under seriens gång. Och han visade att det aldrig är för sent att förbättra sin hälsa. Starkt!

(Ex, AB)

Kommentarer
Postat av: Tanja

tråkigt för dom! Jag tycker dom flesta stylister verkar vara dåliga på sitt jobb nu för tiden. Se hur dom klädde folk i melodifestivalen!

2012-04-01 @ 16:50:15
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0