Ishockeylegender präglade min fredag

Det blev en mycket händelserik dag igår. Morgonen inleddes med att självaste Peter Forsberg stod bakom mig i säkerhetskontrollen på Arlanda. Efter det kan man inte vara annat än på bra humör resten av dagen! Och vissa  dagar behöver man vara på bättre humör än andra för att tackla vissa utmaningar.

Lite senare på dagen fick jag dessutom möjlighet att hälsa på Jonas Bergqvist Landvetter. Eller rättare sagt, jag bugade för honom för det var min spontana reaktion. Ja, han tyckte nog det var både lite oväntat och roligt.

Utan av överdriva: min bästa fredag någonsin! Och eftersom dagen i sin helhet var så fantastisk, så låter jag bli att kommentera gårdagens match mellan Tre Kronor och Ryssland (förutom att jag kom på mig själv med att jag alltid fnissar lite när Peter Jihde försöker säga "match").

Annars har de senaste dagarna bara bestått av jobb och träning i stort sett. Och massor av sömn! Därav den snåla uppdateringen.

Strax blir det veckans Fredagspanel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0