Sommarbordet ombonat och söt doftlykta

Kombinationen av jourtjänstgöring och dåligt väder brukar resultera i att jag får mycket gjort inomhus. Hittills idag har jag (förutom att baka till grannarna) hunnit med att sommarbona köksbordet.
Tyvärr förvandlas mitt köksbord med jämna mellanrum till mitt "kontor" så jag började med att rensa bort en massa papper och dylikt som inte bör ligga där.

Istället har nu sommarduken kommit på plats och den bricka som jag hittade på Mio för ett tag sedan.


Dekorationsstenarna är köpta på Fullerö Handel i Uppsala och det mullvadsbruna ljuset på Åhléns. De små värmeljusen längst fram i bild doftar smultron/vanilj och kommer också från Åhléns.


Den här supersöta doftlyktan hittade jag på Theodor´s Home Västerlånggatan. I den har jag självklart en kaffedoft (som sig bör i ett kök). Den är placerad på fönsterbrädan och sprider en hemtrevlig doft.


Kommentarer
Postat av: Janet Gunnarsson

Maria vilken fin blogg du har, o vad fint du gjort i ditt kök! Nu fick jag insperation o fixa till det ytterligare i mitt kök. Ska bli kul o kika in här lite nu o då! Kramen

2012-05-14 @ 11:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0