Torrschampoo och nytt nagellack

Med posten idag kom ett litet paket från Kicks: Jag hade vunnit ett torrschampoo i en tävling som jag var med i förra veckan (som om jag inte älskade Kicks tillräckligt redan!).
Torrschampoo är nämligen någonting som jag har börjat använda de senaste åren. Fantastiskt att ha med sig på övernattningar när man vill fräscha till håret. Fungerar även utmärkt som volymhöjare när man fönar.

Har gjort en pedikyr nu på förmiddagen med mitt nya nagellack från Essie: Cute as a button. Älskar namnet!

Förra sommaren upptäckte jag till min fasa att mina fötter inte alls är speciellt photo-genique. De har verkligen tagit stryk efter alla år i luften och får inte längre vara med på bild. Så pass fula är de. Nagellacksflaskan får istället visa hur färgen ser ut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0