Äntligen en ny plånbok!

Nej, det är inte alls lika roligt att köpa saker till sig själv som det är att köpa presenter till andra. I synnerhet inte sådant som man verkligen behöver.
Jag skulle tippa på att min plånbok varit lite halvtrasig i drygt ett år. Men att leta efter en ny har verkligen inte legat högt upp på prioriteringslistan. Jag har knappt orkat titta efter någon eftersom de man gillar oftast är lika dyra som en chartervecka till Grekland.
 
Men i onsdags hittade jag en plånbok som föll mig i smaken och som dessutom hade ett överkomligt pris. Jag råkade dessutom bara se den av en händelse när jag stod i kön på en affär där jag skulle betala ett doftljus. Bra storlek, många fack och en fungerande dragkedja (det var den som gett upp hos min förra).
Man skulle dessutom kunna säga att jag gjorde en riktigt bra affär eftersom den kostade ungefär hälften så mycket som liknade gör här hemma (kollade på Åhléns igår vad de tog för en Guess-plånbok).
 
Jag är så nöjd med min nya plånbok. Den ska få följa med till Fullerö idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0