Favoritdoften i vinter

Jag är över lag svag för dofter. När jag har städat vill jag att det ska dofta rent, jag har doftlyktor i vartenda rum (till och med i klädkammaren har jag doftpåsar) och jag har flera olika badoljor med ljuvliga dofter (det är också det första jag lägger märke till hos en man - vad han doftar).
Varje år kommer The Body Shop med nya juldofter. Tidigare har min favorit varit Cranberry Joy men den har nu fått se sig slagen av Ginger Sparkle.
Än så länge har jag bara skaffat doftoljan (som sprider en hemtrevlig doft varje kväll) och en tvål men känner jag mig själv rätt så kommer det bli fler produkter i serien innan vintern är slut.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0