Fler shoppingtips i Umeå

Gårdagen tillbringade jag i härliga Umeå. Det har blivit en favoritstad där jag trivs mycket bra och jag ser alltid fram emot att få vara där.
Jag går omkring och tittar i affärer, finner inspiration, dricker lite kaffe och äter god mat.
 
Igår blev det självklart ett besök i favoritbutiken Hjärtero. Bara att kliva in där ger harmoni.
 
Utanför butiken.
 
Jag var även en sväng in på Tehörnan där jag köpte två olika sorters te: lussebulle och glögg. Hittade även en otroligt härlig burk att ha teet i:
 
Jag är inte mycket av en tedrickare men försöker lära mig. Det kanske blir en kopp ikväll.
 
Och är inte denna väggtext helt underbar?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0