Lite omvårdnad av hemmet idag

Jag fastnade framför en tv-deckare sent igår kväll. Den var jag ju tvungen att se klart innan jag somnade vilket innebar att jag inte vaknade förrän kvart över tio i morse. Min jourtjänstgöring började klockan elva så det var bara att snabbt springa upp och tvätta håret, plocka ögonbrynen och se till att alla väskor var färdigpackade.
 
Än så länge har det bara blivit att "jobba hemifrån" idag. Och jag har fått så mycket gjort! Jag har rensat i vardagsrummet (fick ihop två stora pappkassar med tidningar som ska till återvinningen), diskat, städat i köket, bläddrat igenom posten sedan ett par veckor tillbaka...
 
Jag är verkligen förtjust i H&M Home. Men jag skulle nog ha tittat igenom den här katalogen när jag fick den med posten för allting jag ville ha var redan slutsålt.
 
Det har varit mörkt inne hela dagen, därför blir inte bilderna så bra. Men det här är min "skrivarhörna" i köket. Jag hoppas att tavlan på väggen ska ge mig inspiration att slutföra min bok en vacker dag.
 
Idag kom äntligen min Stars & stripes-bricka på plats! Jag hittade den på Chilli i våras och först nu pryder den mitt vardagsrumsbord.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0