Å nej! Min scarf är slutsåld!

Ok, jag är ingen impulsshoppare. För det mesta är detta en mycket bra egenskap eftersom jag sällan gör köp som jag sedan får ångra.
Men ibland funderar jag så länge att varan eller produkten helt enkelt inte finns längre när jag väl har bestämt mig för ett inköp.
 
Senast detta inträffade var igår. På Bloominghome  (för övrigt en underbar nätbutik - besök den) hade jag sett en scarf som jag förälskade mig i på en gång. Inte speciellt dyr heller men jag sköt upp inköpet av någon outgrundlig anledning. Och igår när jag äntligen tog mig tid för att beställa så fanns den inte längre på hemsidan.
Jag mailade och fick som svar att den var slutsåld hos leverantören.
 
Vad jag har lärt mig av detta:
Impulsköp kan ibland löna sig. Man behöver inte fundera ihjäl sig. Man kan slå till på en gång om man ser någonting man tycker om.
 
Titta så snygg den är! Ser ni den någon annanstans så hör av er i kommentarsfältet, snälla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du vad tillverkaren heter? Då borde det ju gå att söka på var återförsäljare finns! Lycka till!

Svar: Nej, har tyvärr ingen aning.
Maria L

2012-10-18 @ 15:21:46
Postat av: Anonym

Vet du vad tillverkaren heter? Då borde det ju gå att söka på var återförsäljare finns! Lycka till!

2012-10-18 @ 15:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0