Jag har ett köksbord!

Jag kan inte begripa mängden av skräp som hamnar på mitt köksbord (eller alla andra bord/skänkar/byråar som ryms i mitt lilla hem). Främst är det posten som blir liggande där - gärna gammal reklam som jag av någon anledning alltid tror att jag kommer att skumma igenom (det jag vet inte kommer att intressera mig åker direkt till återvinningen).
En massa recept som jag river ur tidningar blir också liggande länge på köksbordet i väntan på att arkiveras.
 
Men idag tog jag mig i kragen. Efter skoningslöst rensande och sorterande kunde jag slutligen utbrista: "Jag har ett köksbord!".
Undrar bara hur länge det dröjer innan det är fullt med pappershögar igen...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0