Första charterresan någonsin bokad

Idag har jag bokat mitt livs första charterresa. Med extra benutrymme på flyget (kanske inte det nödvändigaste när man är tre äpplen hög men det kändes så rätt att göra det) samt transfer till och från flygplatsen.
 
När jag började flyga 1999 började jag just på ett charterbolag och det var väl hög tid att jag själv testade att resa under dessa förutsättningar.
 
Det ska bli fantastiskt skönt. Min resa blev dock en vecka kortare än vad jag först planerade. Istället för tre veckor blir jag nu borta i värmen i två till förmån för min New York-resa i mars (det kommer att kosta en slant!).
 
Destinationen blev - efter många om och men - Krabi. I januari åker jag.
 
Min plan: en pocketbok i ena handen och en paraplydrink i den andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0