Mer bio i höst

Trots att de gångna sommarmånaderna faktiskt bjöd in till det så blev det inte ett enda biobesök för mig. Det tänkte jag ändra på i höst. Då ska jag se till att se mer film.
För tillfället har jag heller ingen möjlighet att se film hemma heller eftersom min stackars DVD-spelare gick i graven tidigt i somras (jo, jag vet att man kan se film via datorn). Med handen på hjärtat är det ingenting jag har direkt saknat heller men förmodligen kommer det att kännas annorlunda när det riktiga höstmörkret kommer. Då finns det ju inget bättre än att krypa upp i soffan och se en film så en BluRay-spelare kommer jag väl att köpa så småningom.
 
Men bio var det ja. Just nu går Woody Allens "Förälskad i Rom" på biograferna men det är tveksamt om jag hinner att se den innan den släpps till uthyrning (det går väldigt fort nu för tiden, inte sant?).
Den 28 september har "Hypnotisören" premiär och den tror jag faktiskt gör sig bättre som film än som bok. Jag får väl inleda min biohöst med den.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0