Såld på BB Cream!

När man har jourtjänstgöring så är man relativt begränsad i sina aktiviteter eftersom man när som helst under angiven tidsperiod kan bli utkallad på jobb. Därför får man hitta på saker att syssla med hemma. Städa, diska, läsa osv.
 
Eller testa nya makeup-produkter som medföljer i tidningar.
 
Med nya numret av Damernas Värld följde ett litet prov på en BB Cream från L´Oreal. Trevligt att testa, tänkte jag, och smetade in krämen i ansiktet.
 
Och jag blev helt såld! Det är som en liten mirakelkräm. För det första väldigt lätt att få jämn över huden. Men den gjorde också att jag genast såg mycket piggare ut och kinderna är lena som en babystjärt.
 
Blir det inget jobb idag så blir det sannerligen ett besök hos Kicks i eftermiddag (de har specialpris på produkten fram till 30 april). Så här snygg vill jag vara i morgon också!
 
L´Oréal Paris Nude Magique BB Cream SPF 12
Bild lånad av kicks.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0