Bilder från helgens Antikmässa

Igår tog jag med mig mamma och besökte Stockholmsmässan i Älvsjö där det var en Antikmässa. Massor av fint att titta på i alla möjliga olika prisklasser.
 
Naturligtvis blev jag oerhört förtjust i denna Madonna. Den kostade 8800 kronor så den fick stå kvar.
 
Vintageväskor, skor och scarfs från Dior.
 
Den här stolen stod det mitt namn på. Fast den kostade kring 9000 så den köpte jag inte heller.
 
Gårdagens fynd: en tvättbräda för 200 kronor. Den fick däremot följa med hem.
 
Den här dykarhjälmen kostade 26 500 kronor. Jag skämtar inte.
 
Med hem följde också två olika sorters honung: en med smak av smultron och en med punsch.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0