Missa inte QX-galan, kära vänner!

Det blev faktiskt en väldigt produktiv lördag. Jag var lite skeptisk där ett tag men när jag väl satt igång så fick jag massor gjort.
Jag bar ner massor med saker till förrådet (jösses, vad plats jag fick i köket helt plötsligt!), vårpiffade hemma och gjorde en vansinnigt god middag.
 
Nu kan jag med gott samvete njuta av resten av kvällen i soffan (nej, jag kommer inte att se Schlagerspektaklet). Missa inte QX Gaygala på TV4, 21:30! Framför allt bör ansvariga för Idrottsgalan, Fotbollsgalan och Guldbaggegalan titta och se hur man gör en lyckad gala. Önskvärt vore dock om man valde någon annan att leda den.
Bild lånad av svd.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0