Bästa makeup-borsten!

Ni som läst min blogg - och ni som känner mig - vet hur oerhört störd jag varit över att bareMinerals svindyra makeupborstar fäller strån som en skabbsjuk räv. Mest störd blev jag över företagets bemötande när jag ville reklamera mina borstar då de - via sin Facebooksida - hävdade att jag skött borstarna fel (trots att jag påpekat att jag följt skötselråden till punkt och pricka).
 
Lyckligtvis är inte bareMinerals den enda kosmetikföretaget som finns och jag som kund sökte mig istället till andra företag för att spendera mina pengar och som förmodligen hade makeupborstar med bättre kvalitet (samt ett bättre kundbemötande).
På bästa Kicks i Sollentuna centrum (älskar personalen där!) fick jag rådet av en av tjejerna att testa Isadoras makeupborste. Den kostade en femtedel så mycket som bareMinerals motsvarande.
 
Och jag är så nöjd! Den fäller inte ett strå och den ger ett strålande resultat. Rekommenderas.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0