Bästa massagen någonsin!

Det blir en tidig kväll för mig eftersom jag ligger efter med sömnen. Men det medförde att jag testade massagestället som ligger närmast hotellet idag eftersom jag inte "orkade" gå några längre sträckor.

Och det var nog den bästa fotmassage jag någonsin fått! Jag rös till och med av välbehag. Dessutom var det stället billigare än de som ligger mitt i smeten (ett par minuters promenad härifrån).

Imorgon ska jag ta en två timmars helkroppsmassage. Det kostar 100 svenska kronor...

Enligt väderprognosen (både SMHI och klart.se) skulle Krabi få åska och regn på förmiddagen idag. Istället blev det den varmaste dagen hittills.
Jag hade hela poolområdet för mig själv i princip hela tiden. Och doppade mig faktiskt flera gånger (stolt badkruka).


Kommentarer
Postat av: Joanna

Ser underbart ut!

2013-01-11 @ 17:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0