Lite försmak av New York

När jag ändå var inne i stan idag så passade jag på att besöka en butik som jag inte varit inne i på ett par år: American classics (ligger precis vid ingången till NK´s bottenvåning när man kommer från Sergels torg). Just nu rear de ut helt fantastiska julpynt (tips till er som vill köpa till nästa jul redan nu).
 
Jag nöjde mig med att bara titta och inspireras. Sparar shoppingen tills jag kommer till New York (idag är det faktiskt bara 2 månader kvar till avresa).
 
 
 
Jag gillade verkligen den här byrån. Men jag stod och stirrade på prislappen väldigt länge. 26 950 kronor?! Men som en vän uttryckte det: man kan köpa en billig byrå på Blocket och måla om själv. Att hämta inspiration är tack och lov gratis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0