Kvällens projekt

Jag har inte återhämtat mig helt efter att ha jobbat natt i veckan. Eller - jag har inte vänt tillbaka dygnet riktigt ännu. I dag hade jag en förhållandevis kort arbetsdag men när jag slutade hade jag en obeskrivlig huvudvärk (kan ju självklart bero på att det var 28 grader varmt i skuggan också - det hjälper inte mycket för välbefinnandet att ha en varm uniform inkluderat stödstrumpor på sig då).
 
Så innan jag åkte hem gick jag och köpte ett litet "skönhets-kit" från Kiehl´s. En ansiktsmask som jag blivit rekommenderad och ett serum att ha över natten.
 
Vi får väl se om det är någon märkbar skillnad i morgon bitti när jag ska upp kvart i fyra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0