14-årsjubileum

Jag firar 14 år i luften idag. På dessa 14 år har jag hunnit med kontraktsanställningar, uppsägningar, konkurser, arbetslöshet, tre förnedrande år på kontor (jag har inte läkt helt ännu efter den erfarenheten) och sammanlagt fem bolag.
 
Jag har fått möta underbara människor, skaffat vänner för livet och sett platser jag aldrig annars skulle ha fått se. Och jag trivs fortfarande lika bra med det jag gör. Kanske bättre än någonsin eftersom jag idag har de bästa kollegorna man kan tänka sig. De får mig att skratta varje dag. Vi har väldigt roligt tillsammans.
Det är liksom inte en självklarhet på alla arbetsplatser, att man är snälla mot varandra. Tänk vad en massa roligt de människorna går miste om...
 
Dagen firas med härliga kollegor i luften och flygningar till Göteborg och Paris. Kollegorna ska få utvärdera mina Toffifeemuffins. Jag har ju namnsdag dagen till ära också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0