Bilder från dagens Antikmässa i Kista

Antik-och Kuriosamässan i Kista var verkligen supermysig! Jag kom hem med en blandad kompott av saker (varav två jag inte hunnit fotografera ännu), massor av inspiration och idéer.
 
Här kommer lite bilder från mässan:
 
Älskar verkligen dessa vintageburkar!
 
Retrobackarna är superläckra men kostar skjortan!
 
Nostalgi utan dess like! Smurfar!
 
Handväska med Linjeflyg-loggan. Underbart!
 
Gamla idolbilder på Paul och Ringo. Kärlek!
 
Jag blev bara så glad när jag såg den här! "Friskt humör"! Haha... Vet dock inte om det är en kastrull eller potta...
 
Hur söt var inte den här minibyrån då?
 
En antikmässa har verkligen någonting för alla.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0