Välkommet fynd

Ja, man kanske inte ska köpa på sig mer saker när man är i startgroparna att renovera hela lägenheten. Men hittar man ett fynd - som man dessutom letat efter en längre tid - är det ju synd och skam att avstå.
 
Länge har jag trånat efter ett gammalt symaskinsbord. Och idag köpte jag ett av en kollega.
 
Platsen blev i hallen så det är det första man ser när man kliver in i mitt hem. Ska pynta lite runtomkring och så småningom kommer hallen både ha nytt golv och ny färg på väggarna.




Kommentarer
Postat av: Sonja Lindström

Hej Maria -vad glad jag blev att du blev nöjd med sybordet
Den är fin o lite annorlunda än dom flesta gamla maskiner
Kram o lycka till o hälsa din trevliga mamma

2014-08-11 @ 10:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0