Inredningshöst

Redan nu varnar jag för att jag kommer att blogga mycket om renovering och inredning i höst då hela lägenheten ska göras om. Just idag har jag jour - och det regnar ute - vilket gav mig tid att kolla på nätet efter nya vitvaror. Vilket inte är det lättaste eftersom jag måste ta ryslig hänsyn till måtten i första hand. Jag skulle lätt kunna köpa Smeg bara för att de är så vackra men dessvärre går de inte in i mitt kök (kanske lika bra för de är vansinnigt opraktiska och rymmer ingenting).
 
Jag är välsignad att ha klädkammare i min lägenhet (varför har man inte det längre i nyproduktion? Vem vill ha ett förråd inomhus?). Inte så bra planerad så den ska göras om. På Åhléns hittade jag klädställningarna jag vill ha därinne. Så vackra!
 
Jag har fått tips om att dessa kan finnas både på Granit och Lagerhaus att köpa men vet ni fler ställen skriv gärna i kommentarsfältet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0