Abu Dhabi-ringen

En av de bloggar jag läser varje dag - Agilitydream - publicerade idag en bild på en helt underbar Gotlandsring. Läs denna blogg vid tillfälle! Killen har verkligen humor i min smak och vi delar väldigt många åsikter (underbart fina hundar är han lycklig husse till också).

På "allmän" begäran kommer nu en bild på min Flygvärdinnering.
Den inköptes i Abu Dhabi för ca nio år sedan och jag tror att den kallas för "Cartier-ring". Består av vitt, rött och gult guld. Alla värdinnor köpte likadana ringar och det såg ut som det var en del av uniformsreglementet =)

Den sitter där den sitter. Har bara tagit av mig den en enda gång på nio år.



(Observera hur jag medvetet döljer mina ovårdade naglar)


Kommentarer
Postat av: e

Hej, ta gärna en titt på min blogg & rösta på din favorit bild i min tävling, tävlingen handlar om glädje och lycka!

Kram, Elina

2009-04-10 @ 16:38:57
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: Agilitydream

Den är verkligen jättefin......Skulle kallat den Twins om jag var skaparen. Tack för att du la upp en bild på den. Tack också för att du skriver så fina ord om mig och min blogg. Kram

2009-04-10 @ 17:05:58
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0