Älsklingen är hemma!

Jag har varit utan min dator i en vecka.

Inte den sämsta tiden på året att vara utan den, för veckan har jag ägnat mig åt att njuta av vädret och att träna. Men jag har känt mig helt handikappad utan den. Av flera orsaker. Typ sådana enkla saker som att läsa nyheterna. Jag har köpt tidningarna varje dag nu och uppdaterat mig via tv-nyheter och text-tv = tidskrävande.

Det har hänt så vansinnigt mycket i veckan också. Bland annat MASSOR som jag vill blogga om. Har skrivit små fusklappar om inlägg jag ska göra. Dessutom måste jag ju få tillbaka min läskrets. Att vara borta en hel vecka från bloggandet är rena döden för läsarantalet.

I onsdags var jag uppe och fikade med ett par vänner på Arlanda. Då passade jag på att sätta mig vid en offentlig dator för att skriva till Cajsa - jag hade ytterligare ett Hallelujah moment i tisdags som jag ville uppdatera henne om.

Jag är så glad att min älskade dator är hemma igen!

Veckans hjälte:
Min kompis Johan som har lagat datorn åt mig. Personer som gör osjälviska handlingar för andra människor förtjänar en guldstjärna och evig tacksamhet. Välsigne honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0