Ben & Jerry har anlänt till förorten

Kanske var det mitt hysteriska utbrott förra helgen som gjorde det. Min hänsynslösa kritik mot stormarknaderna i förorten som inte hade Ben & Jerry-glass i sitt utbud (eller den ännu bättre Häägen Dazs).

Jag är precis hemkommen ifrån ICA Maxi. Och idag när jag närmade mig kassan stod det där. Kylskåpet. Som till och med var dekorerad med Ben & Jerry-loga. Inte med de senast utkomna smakerna naturligtvis, men tillräckligt många sorter att välja på för att jag skulle få mitt allra vackraste leende på läpparna.

Vilken dag va? Först är det helt underbart väder och sedan får jag avsluta dagen med en härlig hockeymatch med glass till. Man kan bli lycklig för mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0