Ensam på gymmet

Balkongen är klar. Eller ja, det är den egentligen inte alls för oljan på trallarna har inte torkat in helt ännu. Så man kan inte gå ut där barfota än. Men möbler och krukor är ställda på plats och alldeles snart ska jag gå ut och njuta av solen med en kopp kaffe och Schulmans lördagskrönika.

Trots att vädret är helt ljuvligt, så ville jag vara lite duktig på morgonen. Så jag drog iväg till gymmet. Körde ett styrkepass med axlar och mage och skulle sedan avsluta med spinning.
Jag var ensam! Den snälla instruktören tyckte vi skulle köra ändå och det gjorde vi.
Tro mig när jag säger att man kör dubbelt så hårt då. Nöjd över mig själv är jag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0