Glömsk!

Det finns ingen människa i hela världen som jag kan bli så arg på som mig själv.

Idag hade jag lämnat hjärnan hemma tydligen. Med allting som hänt runt omkring mig den senaste tiden i kombination med dålig sömn resulterar i att jag blir glömsk.

På väg med pendeltåget in till stan, upptäckte jag att jag inte packat ner min pocketbok i väskan. Den är viktigare än både mobil och plånbok tillsammans. Oerhört arg blev jag på mig själv över denna klantighet. Istället gick jag igenom mina kurskamraters skrivaruppgifter en gång till och läste Metro fyra gånger under resan.
Jag förstod när jag kom fram till t-centralen att jag aldrig skulle överleva tågresan hem utan någonting läsbart. Men jag har massor med böcker hemma nu som väntar på att bli lästa, så jag fick en annan idé: Korsord.

Hur många vuxenpoäng ger inte korsord?

Faktiskt ganska rogivande att försöka lösa på pendeln.

Men jag kommer aldrig mer att glömma min bok hemma. Aldrig.

Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Det finns INGEN som är mer glömsk än jag. På hedersord.

2009-04-22 @ 17:35:09
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0